Klient potrzebował programu działającego na ekranie dotykowym na systemie Windows. Program miał być obsługiwany przez dzieci w wieku 3-10 lat oraz umożliwiać:
- wykorzystanie teł do kolorowania;
- kolorowanie, przeciąganie i wklejanie elementów z kreskówek;
- malowanie;
- wybór kolorów;
- zapis oraz wydruk efektów pracy.
Miejsce docelowe terminali z programem to biblioteki publiczne na terenie Danii.
Zaprojektowaliśmy prosty i przyjazny interfejs użytkownika dostosowany do głównej grupy użytkowników. Stworzyliśmy niezawodną i bardzo wydajną aplikację. Niezawodną - ponieważ terminale pracują całą dobę. Wydajną - gdyż terminale nie dysponują zbyt dużą mocą obliczeniową i nie są w stanie wyświetlać animacji i aplikacji Flash na dużych ekranach. Aplikacja jest dodatkowo prosta w obsłudze dla klienta. Może on sam podmieniać rysunki do kolorowania oraz dodawać nowe kształty i obrazki, które dzieci przeciągają na tablicę. Ma również dostęp do statystyk użycia aplikacji.