Hosting w chmurze oraz wsparcie techniczne
Nasza oferta dedykowanego hostingu aplikacji i baz danych jest uzupełnieniem naszej oferty dedykowanego oprogramowania, dzięki czemu po skończonym projekcie, możemy dalej wspierać naszych klientów:
- Jesteśmy nastawieni, na jakość świadczonych usług – aplikacja ma działać szybko i stabilnie,
- Twoja aplikacja uruchamiana na naszych serwerach jest konfigurowana indywidualnie według Twoich potrzeb i wymagań – nie według „standardowych” ustawień,
- Podczas gdy wiele firm oferuje swoje usługi na serwerach zlokalizowanych poza granicami Polski, nasze serwery zlokalizowanie są w Poznaniu w największym datacenter w zachodniej Polsce, Gwarantuje to bardzo szybkie połączenie wszystkich lokalizacji w kraju oraz bardzo niskie opóźnienia w transmisji. W Poznaniu znajdują się również punkty styku międzynarodowych sieci szkieletowych, co umożliwia bezproblemowe świadczenie usług dla klientów w Europie Zachodniej oraz w Stanach Zjednoczonych.
- Korzystamy z rozwiązań bezpiecznych – nasze serwery webowe, bazodanowe oraz infrastrukturalne pracują w konfiguracjach klastrowych, co oznacza, że wszystkie zasoby są zdublowane.
- Utrzymanie, to także wsparcie techniczne i rozwój systemu
Technologie
Naszą usługę dedykowanego hostingu realizujemy w oparciu o systemy firmy Microsoft:
- Microsoft Windows Server (IIS)
- Microsoft SQL Server
Nasza usługa składa się z:
- hostingu strony / aplikacji / bazy danych
- zapewnieniu bezpieczeństwa
- wykonywaniu i utrzymywaniu kopii bezpieczeństwa
- monitorowania ciągłości działania oraz dostępności hostowanej usługi
- reagowaniu na awarie
| Hosting + Wsparcie |
---|
Technologia usługi
| Microsoft Windows Server, IIS, ASP.NET, ASP.NET Core
|
Dedykowany hosting na klastrze Microsoft Windows Server | TAK |
Baza danych na klastrze Microsoft SQL Server | TAK |
Automatyczny monitoring | TAK |
Live back-up plików | TAK |
Kopie bazy danych | Raz na dobę, przyrostowe co godzinę |
Wykonywanie kopii bezpieczeństwa na żądanie | TAK |
Indywidualne reguły IIS
| Indywidualne zasady monitorowania oraz utrzymania aplikacji |
Bezpieczny dostęp poprzez kanał VPN | TAK |
Integracja z Active Directory | TAK |
Pomoc techniczna | TAK |
Praca programisty w ramach godzin pomocy technicznej | TAK |